Energikrävande, älskade Leon

2012-11-06 13:07:16 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Det verkar som att något händer i Leons utveckling just nu. Han har börjat trotsa på senaste, gör saker han inte får göra och hånflinar. Vissa gånger har jag så svårt att hålla mig för skratt, buset i hans ögon och det där hånflinet är oslagbart. Men det är ju inte alltid han gör "roliga" bus, att slåss, bitas, nypas och rivas är såklart inte okej. Men man kan inte vara på två ställen samtidigt och det är oftast när jag är upptagen med Lova som han får för sig dumheter. Det är ändå så häftigt att se personligheten träda fram mer och mer för varje dag. Han är så bestämd och envis, vet precis vad han vill även om han inte riktigt kan förmedla det alla gånger. Min älskade Leon
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sotnosen!

Jobbigt det där! Man får trösta sig med att det oftast är övergående... ;-/

2012-11-06 @ 13:41:13
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback