Lite egentid

2012-11-02 20:06:00 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Idag var jag utan barnen i några timmar. Jag hann med lite shopping och ett frisörbesök, i sällskap av bästa Erica. Det var faktiskt väldigt skönt att få komma iväg lite. Det känns som att behovet av att få komma iväg för sig själv en stund har ökat nu när jag har två barn (och dessutom är ensamstående). Man behöver få slappna av lite, vila hjärnan som alltid är inställd på att läsa av barnens behov.
 
Det blev en lång stund hos frisören, både klippning och färgning. Ändå hann vi inte färdigt, så jag ska boka en till tid för att komma tillbaka och göra slingor. Hittills är jag iaf väldigt nöjd med resultatet och jag tror att jag kommer vara ännu mer nöjd när slingorna kommit på plats. Jag har inte färgat håret på salong på många år, så det var skönt att få bli lite ompysslad. Men det är ju lite dyrare än att göra det hemma, men å andra sidan hade jag aldrig lyckats med det själv heller. Färgen jag kommer ha i slutändan är väldigt nära min naturliga hårfärg, vilket ju sparar en del pengar eftersom att jag inte behöver oroa mig om någon utväxt. Så ett dyrt frisörbesök sparar ändå pengar om man tänker långsiktigt ;)
 
Ingen bild på färgen, men det kommer nog framöver. Jag ville bara visa lockarna frisören gjorde :)

Kommentarer
Postat av: linda

Gud vad vacker du är Sandra! <3

2012-11-03 @ 13:06:15
URL: http://takethislife.blogg.se
Postat av: Blue Velvet - Vegas mamma

Jättefin!

2012-11-03 @ 13:31:13
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback