Kontrakt

2012-09-26 20:29:22 Vardagligt
» Kommentarer(4) «


Idag var jag och skrev under kontraktet för lägenheten och på måndag får jag hämta nycklarna. Jag har inte ens börjat packa, kanske vore på tiden att man gör det. Lite svårt att hinna med dock med två små, vet inte ens var jag ska börja. Nåväl, det löser sig i slutändan.

Jag sa hejdå till mitt röda hår idag, det blev inte särskilt långvarigt och nu är det brunt igen (med lite röda skiftningar). Rödfärgen tvättas ur så snabbt och blir tråkig så jag tröttnade. Sen så "behöver" jag inte vara rödhårig längre, jag blev det av fel anledning sist.

Leon somnade för ungefär en timme sedan och Lova har precis somnat. Jag ska passa på att stänga ögonen jag också, dröjer nog inte länge innan jag blir väckt igen. God natt!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Håret blev jättefint :)

Svar: Tack :)
Sandra Karlsson

2012-09-26 @ 21:13:52
URL: http://sandrasliviord.blogg.se
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Hoppas du får en natts god sömn! =)

2012-09-26 @ 21:26:18
URL: http://www.lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: Blue Velvet - Vegas mamma

Vackra!

Svar: Tack <3
Sandra Karlsson

2012-09-26 @ 22:26:22
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: Stina

Gud så bra du passar i lite mörkare hår! Verkligen, dina ögon kommer fram på ett helt annat sätt :) Menar du alltså att det var ditt ex som bad dig göra det förut? Färga håret rött alltså.

Svar: Tack så mycket! Nej, det var inte han som bad mig göra det.
Sandra Karlsson

2012-09-27 @ 11:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback