Första lämningen

2013-02-27 21:14:25 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Idag lämnade jag Leon på dagis för första gången. När vi kom dit började han genast leka med de andra barnen ute på gården. När jag sa att mamma skulle gå och att jag hämtar honom sen så blev han ledsen och det var väldigt jobbigt. Men det gick över snabbt, jag stod kvar en stund utanför gården och lyssnade.
Han var där från 9:30-13:30 utan mig och det hade gått jättebra. Han åt bra och somnade utan problem. Det känns fortfarande blandat och det var väldigt konstigt att vara ifrån honom idag. Men jag tror att det blir lättare med tiden, för oss båda. Imorgon ska jag lämna honom där igen och på fredag får han vara hemma med mig :) Så nästa vecka börjar vi gå efter schemat. Måndag till onsdag mellan 9-14.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback