Påskiga

2013-03-28 20:48:02 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Idag tog vi oss en sväng till kyrkans barntimmar i mjölkuddskyrkan. Eftersom att det är påsk så fick Leon vara påskkärring idag och jag sminkade mig lite "påskigt". Morgonen var dock inte särskilt rolig, den var snarare kaos. Precis som det var igår kväll. Massa gnäll, gråt och så vidare. Leon vägrade sova igår på kvällen och kom inte till ro förrän vid 22, vanligtvis lägger jag honom mellan 19-20 nångång. Ikväll verkar det bli samma visa, han ligger i sängen men har fortfarande inte somnat och jag har fått gå in till honom x antal gånger.

Jag längtar efter lite egentid. Lova sover knappt 30-40 minuter i stöten på kvällarna/nätterna så jag ligger snällt med henne i sängen och anpassar mig efter det. Ikväll hann jag iaf se på tv i 9 minuter innan hon vaknade, hurra. Lite bitter börjar man bli! Och nu när det börja ljusna tidigare än innan så har Lova börjat vakna tidigare också. Under några veckors tid nu har hon vaknat mellan 05 och 05:30 varje dag. Lite väl tidigt i min mening.

Hur som helst! Så här såg vi ut idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback