Alltid något

2013-05-12 05:05:24 Vardagligt
» Kommentarer(3) «


Lova har varit förkyld till och från ända sedan vi kom hit till Kramfors. Nu när hon börjat bli frisk är det min och Leons tur. Det började med en ordentlig förkylning för min del som fortfarande sitter i och nu har jag även fått magkatarr, igen. Leon hostar sig igenom nätterna och jag tycker synd om min plutt.
Klockan är 5 på morgonen och jag är vaken sedan en timme tillbaka. Huvudet känns jävligt tungt och känns febrigt. Jag hoppas hinna skrapa ihop iaf lite sömn innan Lova vill göra morgon. Resten av dagen kommer spenderas i bilen, idag åker vi hem till Luleå. Önskar mig själv en lugn bilresa med lugna och glada barn!


Kommentarer
Postat av: Mammatea

Krya på er!

2013-05-12 @ 09:01:15
URL: http://mammatea.se
Postat av: Martina

Välkommen hem, vi har saknat er :)

2013-05-12 @ 09:41:46
Postat av: Julia

Sååå söta barn!!! Krya på dig!!

2013-05-13 @ 08:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback