Stockholm

2014-02-22 21:01:19 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Vi blev skjutsade till Kallax igår, barnen följde med och Lova hann tråkigt nog somna på vägen dit så jag fick inte säga hejdå till henne ordentligt. Leon vinkade hejdå iaf och sa "jag vill också åka flygplan, nästa gång kan jag följa med" 

Flygresan gick bra men jag var lite rädd under starten och innan vi nått höjd. När vi kommit fram till Victors syster överraskades jag med skumpa, Victor hade bett henne köpa det innan vi kom. Vi hade nämligen månadsdag igår :)

Senare på kvällen gick vi till Monks en sväng och tog en öl. Vi somnade gott på den uppblåsbara madrassen sen!

Idag har vi knatat runt på stan, ätit supergod sushi och även träffat en barndomskompis till Victor. När vi kom hem dukades det upp med parmaskinka, olika salamis och tryffelpecorino. Nu är vi på g ut igen för middag och någon öl på Jensens.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback