Idag kommer lillasyster

2010-12-02 11:42:09 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Det blev inget bullbak igår som det var sagt, jag sparade det till idag då min lillasyster ska komma hit. Har inte träffat henne på ett bra tag, så det ska bli roligt. Vet inte riktigt när hon ska komma, ska ringa och höra med mamma snart. Sedan får vi se hur länge huvudet orkar med allt surr, hon är ju trots allt snart 6 år och brukar ha en del att prata om ^^

Emelie om Puh, found them!:
Hej. Måste bara säga att du är en såå söt tjej och du verkar vara en jättesnäll och sympatisk människa! Lycka till med graviditeten och allt annat! Har du och din mamma pratat ut ännu? Vet din pappa något nu? Kramar!!

Svar: Tack, vad snällt sagt :) Jag och min mamma har inte pratat ut om själva graviditeten, när vi pratar så pratar vi som vanligt och hon har inte nämnt något om det över huvudtaget. Pappa vet inget än heller, det får vänta. Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Gravid

SV: Precis, det är liksom inget man diskuterar, speciellt inte med främlingar.



Mjo, dom säger att det inte påverkar bebis men man kan ju ändå inte låta bli att tänka.. Det kan ju inte vara bra för henne egentligen. Men ja, vi får väl se.

Jag har inte haft detta innan, utan fick det i vecka 25 :/ Det är vanligare att man får det när man är gravid än annars. Känns lite trist när allt vart så bra innan.

2010-12-02 @ 20:49:05
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback