Dålig dag

2010-11-29 12:55:26 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Det är verkligen inte min dag idag, och jag önskar av hela mitt hjärta att min älskling var hemma och gjorde saker och ting bättre.
För det första så halkade jag ute när jag skulle gå till skolan, inte nog med att halva stan såg mig så gick mina favoritleggings sönder och jag slog upp knät.
För det andra så känns det som att allt som har med skolan att göra kommer gå åt helvete.
För det tredje har jag ångest över att inte veta hur allt blir, känner att jag inte är någon bra förebild och det känns som att jag misslyckas med vad jag än gör.
Sist men inte minst, jag ska tvätta från 13-19 idag, och det finns ingen jävla torktumlare i tvättstugan så det tar hundra år att få lite rena kläder. Det går inte att tvätta mer än en omgång sängkläder per gång, för det ska hängas upp och hinna torka på några timmar, vilket inte alltid går.

Skit-dag med andra ord!

Kommentarer
Postat av: evelina

Kan du inte tenta av kurser då? Om du försöker läsa in så mycket som möjligt detta året så kan du kanske få jobba hemifrån när bebisen kommer. Om du får en lugn liten bebbe så går det ju bra att plugga när lillen sover. Iaf när man vilat upp sig efter förlossningen och första "vänja in sig i mammarollen" tiden :)

2010-11-29 @ 13:14:23
Postat av: Anonym

Känner igen den där ångesten.. För min del så slutade det dock med en abort.. Nu i efterhand vet jag inte vart jag står, har delade tankar om det. Känns mest rättvist för mig själv och barnet även om det var det värsta beslutet jag tagit i mitt liv. Önskar dig lycka till! Du kommer bli en jättebra mamma!

2010-11-29 @ 13:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback