Miljoner bilder

2010-11-20 18:06:12 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Ärligt så orkar jag inte sitta och ladda upp alla bilder från igår just nu, vet inte ens om det är något att se. Har suttit och gått igenom ungefär 500 bilder, och mer än hälften blev raderade. Suddiga, kopior osv osv.

Kan iallafall visa min lilla nödlösning jag var tvungen att dra till med igår. Jag har ju töjningar i mina öron, och duschade innan vi skulle åka och då tog jag också ut töjningarna (i duschen alltså). Självklart så upptäcker jag då vi kommer fram att jag glömt att sätta i dom igen. Och jag kan ju säga att töjda öron utan smycken i, inte är speciellt vackert, det är riktigt vidrigt. Så jag sprang runt som en galning och försökte hitta något att sätta i öronen, för om man inte har något i så krymper ju hålen. Det slutade med att jag fick två AA-batterier av killen som bodde där, yay!

Fint va? :)
Någon som vet föresten om det är okej att töja öronen när man är gravid? Det är i princip som att pierca sig, om man ser infektionsriskmässigt. Risken finns ju att det blir infekterat, men det är inget jag själv brukar vara med om. Har tänkt att töja 2mm till (sa att jag skulle sluta töja för längesen, men man ger sig aldrig), och jag vill få det överstökat med tanke på hur j*vla ont det gör. Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: evelina

Vet inte, men kroppen tar helst hand om "en sak i taget". Jag tror inte en piercing läker lika bra när man är gravid eftersom kroppen håller på att göra en bebis. Tatuering är inte bra att göra har jag hört iaf.

2010-11-20 @ 22:04:23
Postat av: Matilda

Om du skulle ångra dig i framtiden, går det att få töjningarna att växa ihop igen?

2010-11-21 @ 10:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback