Regn regn regn

2011-05-06 13:06:55 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Trist och grått ute och regnar gör det också. Christoffer började jobba klockan 9 imorse och kommer hem nångång efter 19. Jag hade hoppats på att få en avi idag och att mina sims-spel hade kommit men det verkar inte bli något med det. Men jag ska gå till Konsum om ett tag iallafall och hämta ut ett annat paket, har nämligen beställt Hallonbladste som jag tänkte prova mig på och hoppas på att det ger effekt.
Något positivt är att det redan är helg igen, den här veckan har gått riktigt fort. På söndag går jag in i vecka 35 och det känns helt sjukt. Idag är det för övrigt 7 månader sedan jag fick veta att jag var gravid :)

Kommentarer
Postat av: Chris

Tack - är supernöjd med den och längtar tills den hänger på väggen :)



Det är ju roligt - och det roligaste är ju att man har ingen aning om de små känner för att komma ut :)

2011-05-06 @ 13:29:21
URL: http://www.prinsens.se/liten
Postat av: Evelina

mm hallonbladsté är gott! :) Det ska inte sätta igång förlossningen snabbare som det sägs, utan hjälpa livmoderns återhämtning efteråt och minska blodförlusten under förlossningen läste jag :) Jag drack det de sista veckorna, mest för att det var så gott. hihi.

2011-05-06 @ 16:12:44
URL: http://evelinaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback