Helt slut

2010-12-27 11:06:18 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Nu under julen har det verkligen varit en hemsk uppdatering, förhoppningsvis bättrar jag mig nu när jag är hemma. Jag har precis kommit hem, har varit på Expert för att kolla efter en tv, på Anybody för att köpa smink samt handlar lite ifrån Hemköp. Christoffer var med, men blev hämtad på Hemköp av en kompis för dom skulle åka iväg på jobbet så jag fick bära hem allt själv så nu är jag helt slut ^^

Tänkte ju ta kort på sminket jag köpte men det får vänta tills ikväll eftersom att Christoffer har med sig kameran. Ska lägga upp info + magbild idag också, går ju in i vecka 16, men magbilden får också vänta tills ikväll. Jag sa ju att jag skulle lägga in en magbild för vecka 15 också, men sanningen är att jag inte ens har tagit någon, fy mig. Men idag ska jag bannemig ta en!

Kommentarer
Postat av: evelina

När som helst känner du din bebis röra sig där inne :) Kanske du t om gör det redan nu? Känns som en liten fisk som bubblar runt där inne i början. Väldigt svagt. Svårt att veta om det är gaser eller baby :) Men det märker man snart när den växer

2010-12-27 @ 15:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback