Här är vi :)

2010-11-12 09:12:45
» Kommentarer(3) «


Här kommer en mer genomförlig presentation av mig och min lilla familj :)

Sandra Karlsson heter jag och bor i Kramfors, en liten håla i västernorrland. Jag är född
1992 den 31 december, sista dagen på hela året med andra ord. Jag studerar
medieprogrammet på Ådalsskolan här i Kramfors och trivs bra med det.
På fritiden umgås jag med kompisar, pojkvännen och vår hund. Jag älskar Hello kitty,  möjligtvis lite för mycket ibland. Rosa och Hello kitty är så gott som den bästa
kombinationen för min del ^^









Det här är Hugo, vår lilla Phalene-kille. Han är snart 8 månader gammal och för det mesta är han helt galen. Vi köpte honom i Juni och det var en av dom bästa dagarna i mitt liv. Jag har önskat mig en egen hund så länge jag kan minnas och världens bästa pojkvän såg till att min dröm gick i uppfyllelse :)

Det här är min stora kärlek, min bästa vän och den finaste människan jag vet. Vi blev tillsammans 28/7-09 och förlovade oss 1/1-10. Han kommer ursprungligen ifrån Luleå, där jag också har bott ett tag med honom. Nu har han flyttat därifrån och flyttat hit till Kramfors istället där vi har en lägenhet.
Han heter Christoffer Schylander och är född 1988, han är alltså 22år.
Christoffer är tatueringsgalen och styrkelyftare, han har ett flertal tatueringar som jag kan visa om någon är intresserad av att se dom.
Vet inte riktigt vad mer jag kan säga, som är intressant för er att veta. Jag älskar honom av hela mitt hjärta iallafall :')

Det kommer självklart dyka upp mer saker hela tiden, så ni får veta mer om oss.






















Ursäkta att inlägget ser struligt ut, visste inte hur jag skulle lösa det på bättre sätt ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord

Ska bli roligt att följa dig faktiskt :)

2010-11-12 @ 19:23:09
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ Gravid

Trevligt med lite information om er :) och va söt du är :)

2010-11-12 @ 22:40:20
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Emelie - 17år & mamma till Elias.

Din pojkvän låter galet lik min, haha.

22år (1988), tatueringsgalen och gymgalen ;p

2010-11-13 @ 09:40:04
URL: http://nilsonee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback