Huuuuungrig!

2010-11-19 16:49:46 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Har inte hunnit med någon uppdatering idag, men har heller inte haft något vettigt att skriva om. Just nu känner jag mig hur stressad som helst. Jag och Christoffer ska på fest idag hos en av mina kompisar som fyllde år igår, och innan dess ska jag hinna äta, färga håret, duscha och fixa mig.
Det jävliga är att Christoffer inte kommer hem förrän om ungefär en timme, så hur jag ska hinna med allt är ett stort mysterium. Nu ska jag iallafall gå och fixa mat innan jag svimmar, sist jag åt var på skolan idag vid 10.40 så magen SKRIKER efter mat!


Kommentarer
Postat av: evelina

aja baja! Inte slarva så med maten. Bebisen måste få näring så den växer och utveckals normalt :) Sen hårfärg är det ju delade meningar om. Jag färgade inte håret under hela graviditeten då min barnmorska sa att det kanske inte var så bra idé med kemikalier och grejer. Men sen vet jag många som gjort det också. så det väljer man som man vill :) Tänk bara på att resultatet kan bli konstigt eftersom hormonerna spökar i kroppen. Nu under amningen har jag färgat håret och det har blivit bra ibland och ibland inte bra alls.

2010-11-19 @ 19:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback