Lämnat in min ring

2010-11-20 20:20:16 Vardagligt
» Kommentarer(3) «


Den första januari i år förlovade jag och Christoffer oss, redan innan själva förlovningsdagen märkte jag att min ring var för stor. Men då när man var nyförlovad så ville man ju absolut inte lämna bort ringen för att förminska den, trots att det hade varit gratis då det inte hade gått så lång tid.

Nu, snart 11 månader senare har jag äntligen lämnat in ringen så jag får rätt storlek. Jag har alltså nästan i ett år gått runt med en ring som är på tok för stor och som jag riskerat att tappa miljontals gånger. Och eftersom att jag lämnar in den nu i efterhand, och i en annan butik, så kommer det att kosta pengar. Själva förminskningen kostar runt 300kr, och behöver dom göra om graveringen så kommer allt gå på ca 650kr.

Den 10e december får jag komma och hämta den igen, vi får hoppas på att graveringen inte ser jätteskum ut och att jag får tillbaka en blank och fin ring. Samt att det lilla hacket som blivit i den då jag tappade den ute försvunnit ^^


Kommentarer
Postat av: evelina

Blir du som mig i slutet av graviditeten så får du fingrar stora som korvar av all vätska så då går det inte att ha ringar :P Jag blev svullen som en flodhäst. INTE attraktivt för fem öre. Haha. Tur det rinner bort fort efter förlossningen.

2010-11-20 @ 22:05:43
Postat av: Lina

Hej! Har läst din blogg nu och jag undrar hur dina föräldrar reagerade då du berättade att du var gravid? Jag är själv lite orolig för just den delen..

2010-11-20 @ 23:33:02
Postat av: Sigvetiril

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-02-14 @ 15:45:24
URL: http://sigvetiril.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback