Symptomen är borta.

2010-11-10 14:46:55 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Jag antar att ni är lika less på att läsa som jag är på att säga att internet strular. En kompis till min pojkvän beställde internet två dagar senare än oss, precis samma, och fick det igår. Vi får vårat på tisdag nästa vecka.. Hur irriterande är inte det? Förstår inte hur det kommer sig att han fick sitt mycket fortare än vi trots att vi beställde före..

Nu har jag iallafall berättat för dom allra festa att vi ska ha barn, har sagt det till min mamma och jag har gått ut med det på facebook (enklaste sättet att berättade det på). Så nu antar jag att jag kan böra visa mer vem jag är också. Men det får bli när jag kan ladda upp bilder, vilket förhoppningsvis blir om en vecka. Håll ut! :)

Nu till graviditeten. Mina symptom är borta, och då menar jag helt borta. Inget som helst illamående, inte konstant kissnödig längre, ingen molvärk, brösten som hela tiden varit ömma och svullna är nu precis som vanligt. Det här kan ju inte vara normalt, eller hur? Symptomen ska väl inte bara försvinna sådär tvärt, i vecka 9?
Det vore ju minst sagt förjävligt om det inte skulle gå vägen nu när man fått se hjärtat och allt. Jag läste om en tjej på familjeliv som sett hjärtat i vecka 8, en vecka senare var bebisen död :( Jag är så rädd för att samma sak har hänt mig.

Kommentarer
Postat av: evelina

Oroa dig inte. Det kommer tillbaka. Du är i spökveckorna nu och det är normalt att alla symptom försvinner. Det är hormonhalten som stabiliserar sig

2010-11-10 @ 16:51:21
Postat av: Therese med Clara

Jag minns att samma sak hände mig däromkring. Gjorde vul i v 9+3 och det var innan dess. Alla symptom försvann och jag var helt säker att det var missfall på g, men det var det inte för nu har jag en 9 månaders tjej =)



Kanske spökveckorna som börjar tidigt? Brukar annars komma runt v 12.

2010-11-10 @ 18:30:15
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback