Tack Sverige!

2010-11-27 12:33:04 Vardagligt
» Kommentarer(5) «


Jag måste bara få säga att jag är så jävla glad att Linnea åkte ut. Det är vad jag har väntat på hela tiden, för jag tycker inte om henne minsta lilla. No offense till dom som gillade henne, men helt ärligt så fick jag rysningar (på ett dåligt sätt) varje gång jag såg och hörde henne. Tycker inte om hennes stil, inte hennes röst, ingenting. Men nu är hon ute iallafall, tack Sverige!

Jag vet att Jay kommer vinna, alla vet det. Det är lika uppenbart som det var att Erik skulle vinna förra året. Och om nu Jay inte skulle vinna, då kommer jag ärligt talat aldrig mer se Idol. Jay är bäst, och jag älskar honom :)

Kommentarer
Postat av: Linea

sv: jo, jag försöker. skrev klart en förra året, men den ville ingen ha dock. så nu hoppas jag på den här istället ;)

2010-11-27 @ 12:35:30
URL: http://essberget.blogg.se/bloggen
Postat av: Cecilia

Ärligt talat, Linnea var ju det enda bra idol någonsin haft! Och Jay ser ut som en nerknarkad nallebjörn, inte charmigt någonstans. Faktiskt.

2010-11-27 @ 13:25:27
Postat av: Linea

sv: jag skriver mest fantasy. gillar inte genren egentligen, men skriva den är kul.

nu är det om goda krafter mot onda krafter. en tjej som ska rädda världen. lite svårt att förklara, jag är inte helt säker på vad det ska bli till slut ;)

har du tid någon gång kan du få läsa; http://kapitel1.se/linea-essberg/eja

2010-11-27 @ 13:30:47
URL: http://essberget.blogg.se/bloggen
Postat av: Jessica ♥ Gravid

Tycker också Jay ska vinna, eller Olle. Men inte Minnah iaf, förstår inte ens hur hon kan vara kvar. Tycker hon skriker när hon sjunger högt xD



SV: Tack så mkt :) Någon dag kanske jag får lusten att göra till andra! Vi får se ^^

2010-11-27 @ 15:46:47
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag håller med dig, jag tålde verkligen inte Linnea så jag blev också glad när hon åkte ut. Dock hejar jag på Olle, tycker att det var så synd att Jay hade tagit droger. Jag tappade lite mitt förtroende för honom när jag fick reda på det...

2010-11-27 @ 16:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback