Beställt lite saker.

2010-10-19 18:21:27 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Klickade runt på ellos igår och kunde inte hålla mig, detta klickade jag hem:

En halsduk, en velourjacka med Hello Kitty på (jag älskar Hello Kitty) och två par leggings.

Evelina om Svar på kommentar:

Det kan vara lättare att knyta an till bebisen i magen om man vet vilket kön det är. Fast vi tog inte reda på det :) Vi var säkra på att det var en liten tös. Och när vår älskade son kom ut blev jag ändå jätte glad och skrek "det är en poooojk, det är en poooojk!! :D" Vi hade dock bara kommit fram till flicknamn, så William var namnlös i två veckor. Pojknamn är supersvårt!

Svar: Tack för att du sa det mycket bättre än jag, haha. Blev mest bara rörigt det jag skrev, men precis som du skriver var vad jag menade. Och jag håller med om att pojknamn är riktigt svårt, har två tjejnamn som för oss är solklara, pojknamnen däremot är vi inte alls överens om. William är superfint :)

Kommentarer
Postat av: Linea

Vi hade också jättesvårt med killnamn. Att vår dotter skulle heta Flora visste jag sedan länge, men jag var säker på att det skulle bli en pojke. Jag kom på Fingal i slutet av graviditeten och blev helt förälskad. Så jag var inställd på att få en Fingal =) Så blev det en Flora

2010-10-19 @ 19:55:58
URL: http://lineaessberg.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

vad kul med lite nytt :)



sv: tack va kul att du tycker om mina bilder :)



hoppas du haft en toppendag!

kram

2010-10-19 @ 22:02:20
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback