I Luleå och nya skor

2011-04-23 09:02:46 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Har inte haft tid att skriva något sen vi kom hit till Luleå. Dels för att dom inte har trådlöst internet längre så jag kan skriva vid min egna dator och dels för att jag inte orkat ^^ Men nu passar jag på då jag har tid, tänkte bara skriva och säga att vi har det trevligt här och att jag inte längtar hem för fem öre.
Idag ska vi in till stan med både svärmor och svärfar, vi ska titta på kläder till bebisen och förhoppningsvis hittar jag något till mig själv också.
Igår var jag tvungen att köpa ett par nya skor för i torsdags då vi kom hit lyckades jag kliva rakt ner i en lerpöl så skorna blev helt förstörda. Men nu har jag ett par nya, finare, istället ;)


Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Låter härligt att komma hemmifrån lite :) Och mycket snygga skor!

2011-04-23 @ 09:13:18
URL: http://mammacherie.blogg.se/
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Svar: Inte lätt när man sitter vid en dator man inte är van vid. Vet själv hur det är :)

2011-04-23 @ 09:19:06
URL: http://mammacherie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback