Tandläkaren

2011-02-15 13:02:27 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Har kommit hem för en stund sedan, hade en dejt med tandläkaren idag. Det gick bra, och snabbt för den delen. Jag ville inte ta någon röntgenbild nu när jag är gravid just för att jag hört så många olika åsikter om det så. Bättre att inte ta några risker! Eftersom att hon inte tog några bilder så är det svårt att se om jag har hål eller inte, men hon kunde inte se något med sina ögon iallafall :) Ska tillbaka efter att bebis kommit så vi kan göra en riktig undersökning.

Nu vill jag att min älskling ska komma hem, men jag får vänta i några timmar till.

Kommentarer
Postat av: Erika

Fanns det inga sådana där skyddsskynken? Jag fick ha sådant när jag var till tandläkaren då jag var preggo iaf :). Fast du kanske valde att avstå ändå? :)

2011-02-15 @ 15:19:28
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback