2011

2011-01-01 10:33:15 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Nu är det nya året här, och jag ser fram emot allt vad det innebär. Nu är det bara 17 dagar kvar till ultraljudet, vi närmar oss sakta men säkert. Jag inledde det nya året med mina två älsklingar, Christoffer och Hugo. Det är dom jag vill spendera resten av året med, och bebis såklart. Allt känns så spännande!

evelina om Hemklickat:
Nemen neeej. Jag som tänkte vara snäll och ge dig min rabatt. Fick nämligen hem paket från ellos igår med de sängkläderna du beställt (de i 5 delar) och ett par chinos. Fick en rabatt med i påsen. "Handla för 1300 och få 400kr rabatt eller handla för 1000 och få 250kr rabatt". No way att jag kommer handla för så mycket så de kommer hamna i soptunnan. Attsingen :/

Svar: Ajdå, den hade faktiskt suttit fint på min beställning. Bara därför kommer jag att få en likadan då jag fått hem mina saker, men jag lär ju inte göra någon fler storbeställning än på ett tag. Det var otur!

Kommentarer
Postat av: evelina

Det går annars att ändra beställningen på "mina beställningar". Det gjorde jag typ fem gånger när jag klickade fel varje gång :P



Rabattkoden för 400kr är 224107

2011-01-01 @ 11:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback