Målat

2011-01-21 14:51:35
» Kommentarer(2) «


Har precis målat tre stolar, två av dom har blivit målade en gång tidigare och den tredje var omålad. Det visade sig gå mycket snabbare att måla dom som redan var målade iallafall, så det är ju positivt. Får fortsätta måla imorgon så iallafall en stol blir helt klar, Christoffer har nämligen en av stolarna som tillfällig datastol så den har jag inte fått röra än ^^ Sen är det bara bordet kvar!



Det är galet stor skillnad på den som blivit målad två gånger och den som blivit målad en gång.
Det börjar likna något iallafall :)

Kommentarer
Postat av: madeleine - blivande mamma

SV: nej men fyfan! :o

ja alltså jag börjar faktiskt fundera på om vi inte får en flicka.. det känns som det, men det är inte förrän nu jag kunnat erkänna det för mig själv :p de säger ju att flickorna tar mammans skönhet, och jag är ju allt annat än fräsh nu :p och att man mår skit är också tecken på flicka, och så bär jag magen högre upp och hjärtljuden ligger på över 140.. så mycket tyder på en flicka, men man kan aldrig veta. jag hoppas fortfarande på en pojke! :p men om vi får en flicka och ni får en pojke så får ni inte ta mitt pojknamn! :p jag ska ha en melwin så småningom :p

2011-01-21 @ 15:39:43
URL: http://majmamma.blogg.se/
Postat av: Janina

Vi har likadan stolar :) Har två färdigt målade vita, 2 kvar. Men med en liten finns inte mycket tid och ork :P

2011-01-21 @ 16:17:00
URL: http://fruganjohansson.proverb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback