Nu är jag barnvakt!

2011-01-17 13:08:27 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Igår kunde mamma och hennes kompis inte åka hem från Bollnäs pga vädret som var, dom varnade på radion om att vägarna var superhala och att man helst inte skulle ge sig ut. Med tanke på att dom har en bra bit att köra så valde dom att stanna kvar en natt till. Pappa var tvungen att jobba idag så jag åkte hit till Frånö runt 10 imorse, självklart somnade jag på soffan när jag kom fram ^^ Haha.

Vecka 19 idag, ultraljud imorgon :) Skriver mer senare!

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: oj har du koll på sånt ;) Jag har ingen aning när Wille blev till. Lycka till imorgon! Hoppas ni får en bra bild med er hem på bebbiluren :)

2011-01-17 @ 14:03:45
URL: http://evelinaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback