Tack för en sovmorgon

2011-01-03 12:02:56 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Hugo lät mig få en sovmorgon till klockan 11 idag, mycket välbehövt. Då kanske jag kan hålla mig ifrån att somna mitt på dagen, för det har jag inte tid med idag. Jag har planerat att diska och städa idag, det ser ut som ett bombnedslag just nu. Idag går jag även in i vecka 17, men det skriver jag om senare idag.

Ikväll ska jag åka till mamma och sova där, hon ska till Bollnäs imorgon med en kompis som ska röntga sin hund. Lillasyster Amanda vill såklart inte vara ensam så då ställer jag upp och umgås med henne, samt så måste jag ju ta hand om mammas vovve också (Hugos syster). Det blir nog bra det! Hoppas bara att Christoffer vill följa med och sova där, vill inte sova utan honon ^^

Nu ska jag sätta igång!

Kommentarer
Postat av: evelina

Hur går det med graviditeten? Hur känns det? Hur mår du? Är ni glada? :)

2011-01-03 @ 12:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback