Svar på en kommentar

2011-06-20 09:54:23 Svar på kommentarer
» Kommentarer(6) «


Anonym om Vecka 41:
med tanke på frågestunden du hade för några dagar sedan, så har jag kommit på en sak som jag skulle tycka vore jättekul att höra om! nämligen hur det var som när du blev gravid? vad fick dig att tro att du var gravid? hur fick du garanterat veta det? var du med någon då? och om du inte var med din pojkvän då, hur berättade du isåfall det för honom? och hur reagerade han? :)
Svar: Jag kände på mig att jag var gravid då mensen var sen, jag var kissnödig jätteofta och hade molande värk i några dagar då mensen var beräknad vilket jag inte vanligtvis brukade ha. Jag fick det bekräftat genom ett graviditetstest jag gjorde, och jag var ensam då jag gjorde det eftersom att min pojkvän bodde i Luleå då.
Han visste att jag skulle göra ett test och när jag gjort det så mmsade jag en bild på det till honom. Han blev glad och chockad samtidigt :)

Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Ah, längtar jättemycket :) Jaa, över 10 kg väger många. Det är mycket ;) Har du sett videorna som jag lagt upp? Då ser man verkligen hur stora dom är :)



Dom är som nallebjörnar ;)

2011-06-20 @ 10:05:01
URL: http://idamli.blogg.se/
Postat av: jen

sv: jaa hon är jätte lik mej =) ,på min nyfödda bild och hennes ser det ut som samma bebis =)

Men är kul då storebror har dom mesta dragen ifrån hans pappa. ,

men ändå är hon så lik mej men ändå så lik storebror oxå.

Konstigt hur det funkar egentligen, Oliver är så himla lik sin pappa, står dom brevid varandra är likheten stor men ändå är han oxå lik mej när jag var i den ålden, man ser dragen.

Å Tindra är jätte lik mej men ändå ser man en kopia av pappa när hon blundar och sover, hehe.

Små blandningar men visst är det kul när man ser sig själv i dom =)



Hur känns det för dej nu när det är så nära, bebis kan juh komma när som =)

2011-06-20 @ 11:44:35
URL: http://lifeofjen.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Har du skrivit ett förlossningsbrev? :) eller funderat på hur du vill göra med förlossningen, typ ställning och bedövningar och sånt?

2011-06-20 @ 14:35:12
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Sanne

och mig pratade du med då!!! :D

2011-06-20 @ 20:22:23
Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Joo, det blir ju en hel del skillnad :) Jo, dom är ju lite läskiga då man inte är van att se den storleken. Blir eventuellt videos då kanin kommer till oss :) så ni får se hur stor hon är! och snäll ;)

2011-06-20 @ 20:35:57
URL: http://idamli.blogg.se/
Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Jo, ska bli så spännande när hon kommer :) Tror det blir roligare med nån video också, då får man en bättre uppfattning om storlek också :)

2011-06-20 @ 20:43:11
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback