Fan fan fan

2011-03-01 20:33:56 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Helvetes jävla åh.. Jag skulle fylla på vatten åt Hugo och lyckades spilla ut allt när jag skulle sätta ner skålen. Det kom under bokhyllan så jag bad Christoffer dra undan den så jag kunde torka där. När jag torkat klart och han skjuter tillbaka den så säger det pang bom. Där ligger &-tecknet med våra namn och vårt datum i bitar på golvet. Fyfan, jag blev så ledsen att jag började gråta. Jag älskade verkligen det där &-tecknet, tycker att det var så fint. 500kr åt skogen, men Christoffer lovade mig ett nytt så nu tänker jag beställa ett. Synd bara att det tar nästan en månad att få det.




Kommentarer
Postat av: ♥ Elin - Mamma till My ♥

Nä men gud vad trist :(

2011-03-02 @ 07:54:25
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Neej vad trist :( Snällt av din sambo att lova dig ett nytt &-tecken. Vart är det köpt förresten?

2011-03-03 @ 19:15:55
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback