Mellanmål

2011-03-24 16:04:58 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Var och klippte mig imorse, så nu är allt det slitna borta och jag känner mig som en människa igen. Skönt! Christoffer jobbar och jag orkar inte göra någon middag just nu så jag har ätit start-flingor med jordgubbsfil.

Har även målat klart bordet idag så imorgon visar jag hur det blev, det tog ju sin tid. Det var ju trots allt nästan två månader sen jag började projektet ;) Men men, orken finns inte alltid där men nu är det klar iallafall.

Imorgon är Christoffer ledig för två av hans kompisar ifrån Skåne ska komma hit och vara är över helgen. Jag får nog försöka hålla mig undan, men när det är dags att grilla så tänker jag inte hålla mig borta. Vi ska nämligen köpa en elgrill imorgon och premiärgrilla på balkongen. Storstädning står på schemat också, vilket lär leda till ryggont och gnäll.


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Mmm, Start som är så gott!

2011-03-24 @ 19:17:35
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

hahah Jag kan inte köpa hem en sån paket. Då äter jag upp den direkt. Går liksom och småäter direkt ur paketet

2011-03-24 @ 20:39:19
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback