Morning

2011-03-04 09:07:58 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Hejhopp. Sitter här och är som alltid annars täppt i näsan på morgonen. Har satt igång en tvättmaskin och nu tänkte jag koka ägg så jag kan äta frukost. Idag är det fredag, vilket betyder helg och ikväll är det vinterfesten. Vet dock inte om jag ska gå ut nånting, det beror lite på vad alla andra ska göra. Christoffer ska iallafall gå ut imorgon så då måste jag se till att ha något att göra så jag inte är hemma och klättrar på väggarna ^^

Nu - frukost & tv!


Åh, lilla skrutten! Här var Hugo bara en bebis och bodde hos sin uppfödare fortfarande :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Man blir täppt när man är gravid. Om man då börjar med nässpray så blir man nästan alltid beroende av den sen tills man fött barnet. Det berättade min barnmorska när jag redan blivit förkyld och använt sprayen. Haha. Men jag klarade mig från beroendet med lite vilja.



Det är ju inte bra för slemhinnorna i näsan att använda för mkt nässpray. Ett litet tips bara :)

2011-03-04 @ 10:04:35
URL: http://evelinaslillablogg.blogg.se/
Postat av: Lucia

Skit söt hund du har, nästan lika söt som min =P

2011-03-04 @ 10:52:06
URL: http://prinsessbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback