Tröttis

2011-03-06 11:26:50 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Igårkväll så följde jag med Christoffer och hans kompis ut eftersom att det var vinterfesten. Dom gick däremot in på krogen och dit ville jag inte gå, så jag var med Cissi en stund och gick mest runt och kollade på folk. Det var väääldigt kallt, men man träffade ju en del folk så det var trevligt ändå. Vid ett-tiden började jag bli lite otålig så då ringde jag Christoffer och frågade om vi kunde gå hem. Det var så skönt att lägga sig i sängen, fötterna var som isklumpar. Somnade nog inte förrän runt 2 så jag var tvungen att ta en sovmorgon idag.

Nu har jag iallafall duschat, ätit och tagit magbilder för idag går jag in i vecka 26 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback