Godmorgon

2011-09-26 08:26:33 Vardagligt
» Kommentarer(3) «


Hej hopp och godmorgon. Idag sov Leon längre än både mig och Christoffer, inte illa. Han hade några nätter förra veckan då han vaknade minst 5 gånger för att äta, då var det zombie-varning på mig kan jag ju lova. Nu inatt har han vaknat 3 gånger och ätit men han somnar om direkt efteråt så det är helt okej ändå. Det spelar egentligen ingen roll hur många gånger han vaknar för jag vaknar ändå flera gånger för att se så han andas, fjantiga jag.

Idag ska jag och Leon hem till min familj i Frånö för att vara barnvakt åt min lillasyster som kommer med skolbussen vid halv 2. Pappa jobbar och mamma ska klippa sig och ta hand om några hundar som hon är hundvakt åt. Men nu vill Leon att mamsen ska komma och prata med honom!

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

Skönt att han sov bra i natt.

Jag kan fortfarande vakna till på natten och lyssna efter hennes andetag :P Man blir bra knasig som mamma :)



Ha en härlig dag!

2011-09-26 @ 09:58:19
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Mm dem börjar bli stora nu, känns knappt som dem är beisar längre =)



Vi har bra nätter ibland när dem bara äter 1 gång, så man tror ju det ska fortsätta så. Men nu senaste tiden har dem vaknat mer igen....



Precis som du så brukar jag vakna ändå!! Ha en bra dag, kram.

2011-09-26 @ 10:51:28
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till My

sv: Hyllorna finns/fanns på IKEA :D

2011-09-26 @ 11:15:48
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback