I paketet

2011-09-27 12:26:54 Inköp
» Kommentarer(2) «


I paketet låg en 120-palett och en eyeliner. Jag vann det på tradera, båda grejerna är helt nya. Det var flera veckor sedan jag vann och skulle få grejerna men det hade tydligen blivit något fel så jag mailade säljaren i helgen och redan igår fick jag mina saker. Efterlängtat! Synd bara att jag inte har så mycket tid till att göra sminkningar nu för tiden, men det kommer väl.



Tyvärr var det några av ögonskuggorna som gått sönder. Om det var när brevbäraren försökt pressa ner paketet i brevinkastet eller om det skett under själva frakten vet jag inte. Det var välpaketerat med bubbelplast och allt så det var synd att de gick sönder ändå.

Kommentarer
Postat av: My - Mamma till Alma

Tur det inte var så många som gick sönder :)

2011-09-27 @ 12:36:28
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: linda

ja vann oxå en på tradera, o likaså för mig så var några trasiga.. synd men tur dom inte gick sönder helt ;)

2011-09-27 @ 13:47:57
URL: http://iiinjection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback