Leon chockar mamman

2012-04-16 10:31:11 Leon - 9-12 månader ♥
» Kommentarer(1) «


De två senaste nätterna har Leon sovit mer än 6 timmar i streck, det har aldrig någonsin hänt så ni kan ju tänka er hur förvånad jag är. Inatt så var han dock vaken i 2,5 timme för när han vaknade efter dom 6 timmarna så kom Christoffer och la sig, vilket gjorde Leon överlycklig och busig som bara den. Så mellan 2 och halv 5 inatt var det full rulle, haha.
Dock vill han inte sova någon längre stund i sin egen säng, där sover han bara 40-50 minuter innan han vaknar igen. Så jag måste ligga bredvid honom i vår säng för att han ska kunna sova bra, så jag får lägga mig väldigt tidigt ibland och mycket egentid blir det ju inte. Men behöver han sin mamma så får han sin mamma, såklart :)


Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Skönt när de börjar sova längre perioder i sträck.

2012-04-16 @ 19:46:13
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback