Bugaboo Donkey

2012-03-29 14:36:04 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Vi kommer ju att behöva en syskonvagn innan nästa bebis kommer och jag tycker faktiskt inte att det finns några som lockar speciellt mycket. Många har pratat om Bugaboo Donkey och såklart har diskussionerna nått fram även till mig. Jag har dock inte varit såld över huvud taget på den vagnen. Jag har läst massor, sett bilder och videos men inte känt att den är något för mig.. Tills jag såg den i verkligheten här i Luleå! Jag som hade fått för mig att den var stor och klumpig blev helt tagen när jag såg den. Jag till och med vände mig om för att kunna fortsätta följa vagnen med blicken när tjejen gick förbi mig. Den var så snygg och verkade så otroligt smidig och lättkörd. Inte alls stor och klumpig som jag fått för mig.

Nackdelen är dock att denna vagn inte finns att provköra och känna på någonstans här i Luleå. Jag tänker inte köpa en vagn innan jag fått köra och känna på den, inte när det handlar om så pass mycket pengar. Men än så länge står Donkeyn högst på listan av de vagnar jag kan tänka mig vilja ha. Det bästa med den är att man kan göra om den till singelvagn och då blir den lika bred som vår Emmaljunga är, hur bra är inte det? Jag måste lösa på något sätt så jag får testa en!



Kommentarer
Postat av: Ruina - tre barn under två år

Du skulle ha frågat tjejen om du kunde fått provköra den ;-)

2012-03-30 @ 12:40:54
URL: http://ruina.blogg.se/
Postat av: Linnéa & lilla Lo

Den är helt underbar! Den finns på babyproffsen i birsta :) den ska jag ha om vi kommer ha behov av syskonvagn någon gång :)

2012-04-01 @ 19:17:16
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback