Saknar lilleman

2012-09-14 08:13:22 Vardagligt
» Kommentarer(3) «


Vi är fortfarande kvar på BB och Leon kom aldrig och hälsade på igår pga att han är lite förkyld. Nu har jag varit ifrån honom i över två dygn och det känns i mitt hjärta kan jag tala om.

Först ikväll efter kl 20:20 när Lova blivit två dygn gammal kan PKU-testet göras så om jag vill åka hem idag måste jag isf komma tillbaka imorgon för att göra testet, eller åka hem sent ikväll efter dom har gjort det. Vi ska även få en tid till en läkarundersökning på måndag eller tisdag då vi ska tillbaka hit. Dom tycker att det är bäst om jag stannar tills imorgon bitti så jag slipper åka tillbaka för PKU-testet och för att slippa åka hem sent på kvällen. Men jag vet inte om jag orkar vara här en dag till, det är fruktansvärt långtråkigt och jag bara måste få vara med min Leon. Hmm..


Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Förstår dig. Vi var tvungna att stanna tre nätter när Nils föddes och jag saknade Signe massor.

2012-09-14 @ 08:25:21
URL: http://Mammatea.se
Postat av: Ika

Så himla söt hon är!
Känner igen det där med att det är långtråkigt på bb, man vill ju bara hem fort.

2012-09-14 @ 09:20:16
URL: http://emelieeriika.blogg.se
Postat av: Marie

Men stort grattis vilken fin flicka!! Njut av tiden med din lilla tjej, sen är det ju en storebror som också vill ha uppmärksamhet ;)

2012-09-15 @ 09:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback