Valborg

2013-04-30 23:59:01 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Om några minuter klivit vi in i maj månad, sommaren närmar sig! Idag var vi hemma på förmiddagen för att sedan åka in till stan och promenera lite. Leon vägrade sova efter lunchen så han somnade i vagnen först vid 15:30 och sov bara knappt 45 minuter, så han var lagom trevlig på eftermiddagen. Som tur var somnade han utan protest ikväll så det var skönt det iaf!
Vi grillade idag, första gången för i år, satt jävligt fint! Ikväll har jag även fått bli lite ompysslad och den hemska utväxten jag hade är nu ett minne blott.

Nu ska jag lägga armen om min sjuka bebis och hoppas på lite mer sömn än vad jag fått de senaste nätterna. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback