Åkt bob

2013-02-24 19:42:17 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Idag kom Leon hem efter en helg hos Christoffer. Först blev det lunch och vila, sedan var vi ute i nästan två timmar innan middagen. Det var gudomligt skönt väder idag, 5 plusgrader. Vi åkte bob, klättrade i snöhögar och kastade snöbollar. Lova sov under nästan hela tiden så jag kunde lägga all fokus på Leon, underbart. Vi har haft en så bra dag och jag mår väldigt bra just nu!

Angående "mitt nya jobb". Det blev en del reaktioner på videon jag la upp så jag kan ju informera om att det inte var på riktigt. Ett dåligt skämt som egentligen är mellan mig och min äldsta bror. Så det är nog bara han och jag som det roliga i det ;) Så nej, jag släpar inte iväg mina barn i en bil mitt i natten. Jag har inte ens ett körkort, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback