Sjuk bebis

2013-02-19 22:44:10 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Igår var vi ju på första inskolningsdagen på förskolan och det gick i överlag bra. Senare på kvällen dock blev Lova febrig och har nu åkt på en ordentlig förkylning. Så idag stannade vi hemma eftersom att lillskruttan inte mått bra alls.
Imorgon är det iaf tänkt att vi ska dit igen och Lova ska få vara med sin farmor under tiden. Jag hoppas att det ska gå bra, hon är ju inte direkt van att vara ifrån mig.

Jag märkte igår att det var väldigt svårt för mig att fokusera på Leon under inskolningen samtidigt som jag skulle bära runt på Lova och hålla henne nöjd. Det är ju tänkt att vi ska vara där från 9-14 och då ska jag både äta lunch och vila med Leon. Väldigt svårt att få det att fungera bra om jag även ska ha Lova med mig.
Jag vill ju finnas där för Leon och få hans inskolning att bli så bra som möjligt, inte sätta honom i andra hand för att ta hand om lillasyster. Så jag hoppas det går bra för Lova att vara ifrån mig en stund imorgon så kan hon fortsätta vara med farmor under inskolningstillfällena!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback