Sovmorgon

2013-02-03 09:16:05 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Leon bjuder på sovmorgon idag. Han vaknade klockan 6 men fick en flaska välling och somnade om. Klockan är nu tio över nio och Leon sover fortfarande. Lillknubban är vaken dock men vi ligger kvar i sängen en stund till.
Idag ska Leon vara med sin pappa så jag och Lova ska hänga i tvättstugan, städa och dona. Jag ska även skruva loss handtagen på alla dörrar för att vända dom uppåt. Leon har nämligen börjat öppna dörren in till sovrummet när lillasyster sover och det är inte särskilt uppskattat.

I torsdags fick vi hem ett brev om att Leon är erbjuden dagisplats på det dagis jag ville att han skulle gå på. Tidigare var det platsbrist där och vi blev erbjudna plats på ett annat dagis men tackade nej. Jag var inställd på att få vänta till augusti men nu får han börja redan den 11 februari. Det känns väldigt roligt och spännande! Men samtidigt lite läskigt eftersom att det är så snart.


Kommentarer
Postat av: Tabea Ermann

Skönt med sovmorgon!!! Själv fick man kliva upp 6 gånger i natt för Liam ville absolut inte sova :-( Så vi har varit vaken sen klockan 7.00!!!
Skönt att du fått dagisplats :) Hoppas att han vänjer sig snabbt! :)

2013-02-03 @ 09:48:09
URL: http://sven-tabea.blogspot.com
Postat av: Mammatea

Skönt med en lugn morgon. Kul att han fått försloleplats.

2013-02-03 @ 10:38:43
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback