Ja jävlar vilken god natt

2013-03-09 23:30:08 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Jag fick visserligen en timmes sovmorgon idag men själv så vaknade jag kl 4 och fick springa akut till toaletten för att spy. Sedan dess har jag haft magsjuka från helvetet och även Lova har kräkts. Jag har tagit varje chans jag haft att bara ligga i sängen och så fort Lova sovit har även jag gjort det.
Jag tror att det är på bättringsvägen nu iaf, ingen kräka sedan 13-tiden idag. Dock har jag feberfrossa och fryser hemskt mycket trots både filtar och täcke.

Jag är glad att det här hände när Leon är hos sin pappa. Men imorgon kommer han ju hem igen och jag hoppas jag är piggare tills dess. Oddsen att han klarar sig undan magsjukan är inte särskilt stora, så jag försöker förbereda mig på att isolera oss resten av veckan. Usch för magsjuka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback