Dagen

2014-08-03 21:11:04 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Tack för responsen på mitt senaste inlägg. Jag har bestämt mig för att boka ett möte med en studievägledare och se över möjligheterna att gå ner i tid och läsa på närdistans. Jag vet att det kommer krävas mer av mig för att kunna lägga undan tid till studier men jag fixar inte att ha det så här. Det känns inte bra i hjärtat att Lova ska behöva vara ledsen på det sättet. 

Idag har vi mest tagit det lugnt. Helgerna är som sagt helt annorlunda mot för vardagarna. Lova har sina svängningar, precis som många andra barn i hennes ålder, men inte alls i samma utsträckning som de dagar hon är i förskolan. 

Vi bjöds på fika hos min granne, Sofie, idag eftersom att hon fyller år. Efter det åkte vi in till stan för att hälsa på Victor på jobbet. Barnen (och mamman) bjöds på glass och efter sockerintaget röjde barnen runt bakom bardisken. Vi åkte hemåt innan vi hann ställa till med alltför mycket oreda ;) 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback