Första dagen avklarad

2014-03-10 21:22:37 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Väckarklockan ringde 7:15 imorse och jag klev motvilligt upp medan barnen fortfarande sov. Trots en bra tidsplan i mitt huvud så fick vi stressa iväg till dagis och sen fick jag trampa järnet till skolan. 

Det var ett informationsmöte jag var på och efter det skulle vi direkt börja gå efter schemat. Så kl 13 hade jag engelska och det var minst sagt en mild start. Jag har ju börjat "mitt i" terminen och de andra som läser samma kurs skulle göra ett prov idag. Själv fick jag fylla i något frågeformulär och skriva ett brev på engelska, efter det fick jag sluta. 
Det jobbigaste med idag, bortsett från cyklandet och motvinden, var att vara ifrån barnen. Även fast det inte är helt främmande för mig att vara ifrån dom så känns det konstigt och jag går runt med en klump i magen. Jag hoppas den biten lättar framöver.. 

Vi har iallafall haft en bra dag efter att vi kom hem från dagis. Lova hade inte sovit så bra idag så därför trodde jag att hon skulle somna tidigt ikväll. Men hon har härjat på för fullt och somnade för en liten stund sedan, två timmar senare än Leon. Jag ska stänga ögonen strax jag med, imorgon blir det ännu tidigare än idag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback