En liten uppdatering

2010-12-23 19:54:22 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Tänkte passa på att uppdatera nu när jag ändå sitter vid datorn. Vi är framme i Luleå, åkte runt 06 imorse och var framme strax före 12. Resan gick bra, inga panikattacker utan mest bara mys med Hugo som låg och sov i mitt knä under hela resan. När vi kom fram så lämnade vi av packningen för att sedan åka och äta pizza.

Sedan har vi varit på LAK (Luleå Atletklubb) för Christoffer saknade sina kära styrkelyftare, samt så skulle han träna i samma veva. Var där i nästan 3 timmar, men jag klarade mig iallafall ^^ Jag visste ju att det väntade julskinka när vi kom hem så det var lugnt, och nu är jag mätt i magen.

Julafton imorgon, känns inte som det. Men god jul iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback