Frukost halv 2

2010-12-29 13:41:50 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Här sitter jag och äter frukost, trots att klockan är tjugo i två. Så blir det när man sover länge, och gud vad skönt det är. Skulle inte ha några problem med att gå och lägga mig snart igen, just för att det är så skönt att sova ^^

Idag är det två dagar kvar tills nyårsafton och min födelsedag, då ska jag och Christoffer (och Hugo såklart) hem till min familj och förmodligen äta god middag där. Vad vi ska hitta på sedan har jag ingen aning om, det lär visa sig.

Idag är det även 20 dagar kvar tills ultraljudet! 20 dagar är inte så mycket, nästan så att man kan räkna på fingrarna. Längtar så otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kan ju räkna ner om du anväder tårna också :)

2010-12-29 @ 14:37:52
URL: http://liiindaaoxelgrens.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vet själv hur orolig jag var innan RUL och då hade jag ändå gjort ett VUL innan och sett bebisen. Men eftersom vi har haft så svårt att skaffa barn i min släkt så vågade man inte hoppas helt försen RUL. Dock tror jag inte riktigt att jag har fattat helt och håller än heller ^^ men det kommer nog när Crille också kan känna bebisen och även andra :)

2010-12-29 @ 14:57:35
URL: http://liiindaaoxelgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback