Hemfärd

2010-12-26 11:58:21 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Alldeles strax sätter vi oss i bilen för att åka hem till Kramfors igen, mätta och belåtna efter ett storköp på Max. Hoppas resan går lika bra idag som den gjorde när vi åkte hit, har dock hört att det ska bli dåligt väder så vi får se hur det går.

Har fått låna boken Ett barn blir till av svärmor, den med Lennart Nilssons foton i och gud vad häftiga bilder det finns. Den ska jag läsa igenom riktigt när jag kommer hem. Fick även en tidig födelsedagspresent, jättesnällt :) Hade gärna stannat här i några dagar till, men Christoffer ska ju jobba imorgon så det finns inga andra val. Jag har iallafall haft en jättebra jul, och nu längtar jag till vi ska till Ikea efter nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback