Projekt - Garderob

2010-12-13 12:23:36
» Kommentarer(0) «


Nu har jag börjar riktigt med garderoben, igår rev jag (läs Christoffer) ner hyllorna som var fastbultade i väggen. Försökte att få ut bultarna ur väggen men en av dom verkar vilja stanna kvar, vi får se om jag någonsin lyckas få ut den. Christoffer lyckades iallafall bryta av vår nyköpta hammare när han skulle dra ut ena bulten ^^

Jag började spackla lite igår, och jag ser inte fram emot resten som ska göras. Det är småhål överallt på alla väggar, från golv till tak. Med andra ord så måste jag i stort sätt spackla varenda liten yta som finns på väggen, och efter det så ska ju hela skiten slipas. Det kommer ta tid! Kommer till och med behöva spackla två gånger på vissa ställen för att vi slog såna hål i betongväggen igår när vi skulle få ut bultarna, haha.

Lite före-bilder och bild på det jag spacklade igår:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback