Svar på kommentar igen

2010-12-01 11:59:31 Svar på kommentarer
» Kommentarer(3) «


Anonym om Svar på kommentar:
Kan inte hjälpa att jag låter negativ men har själv varit i samma situation. Har själv suttit och räknat och vridit men jag och min pojkvän skulle aldrig ha klarat det om vi inte skulle leva väääldigt snålt. Och hur kul är det att pengarna ska få styra allt? Allt man kan och vill göra. Hittar jag en söt body så vill jag kunna handla den utan att behöva tänka "pengarna måste räcka hela månaden". Så är i alla fall jag funtad.

Svar: Förstår precis hur du tänker och hur du menar, men å andra sidan så vet du ingenting om vad min pojkvän tjänar eller vad vi har för inkomster öht. Och nej, det är inte roligt om pengarna ska få styra allt, men vem har sagt att det kommer bli så? Min pojkvän har ett bra jobb med chans att tjäna stora pengar bara han ger sig fan på det, jag har ett extrajobb som jag kan jobba på när jag känner för det. Jag vet att pengar inte kommer att vara ett problem, det kanske inte kommer vara himmelrike varje månad, men det är det väl inte för nån?
Det finns folk som inte tjänar mer än 12-13000 i månaden och klarar sig trots att ena förälderna är hemma. Hur dom gör begriper jag inte, men klarar som sig på det så ser jag inga problem i att vi ska klara oss på våra pengar.
Bara för att det inte funkat för dig/er hur du än vridit och vänt på det så betyder väl inte det att det inte skulle gå för oss? Med tanke på att du inte vet våra inkomster så tycker jag inte att du ska dra såna slutsatser.
Och får jag fråga varför du kommenterar anonymt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej. isåfall vill jag bara önska dig lycka till :)

2010-12-01 @ 13:37:50
Postat av: Jessica ♥ Gravid

Gud vad folk ska bry sig om saker dom inte har med o göra :S

Jag tror ni kommer klara det hur bra som helst.



SV: mjo, det är sjukt jobbigt :/ felet är att njuren är utvidgad och att den inte tömmer sig som den ska. Värsta fall måste dom operera in en slang mellan njuren och urinblåsan, men jag hoppas verkligen jag slipper det!

2010-12-01 @ 15:55:15
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: emmali

Vad löjligt att man ska behöva kommentera sånt.. Speciellt då man inte har en aning om vad ni har för ekonomi, det är ju ingen som vet hur mycket/lite pengar ni har, och hur ni vill leva med dem..



Jag tror iallafall att det kommer att gå superbra för er, och så kul att följa med i bloggen :) Lycka till med allting!



2011-01-11 @ 20:07:10
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback