Svimfärdig och en jävla massa disk

2010-12-21 14:05:42 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Nu mår jag sådär konstigt och jobbigt igen, illamående och svimfärdig. Står jag upp för länge (vilket kan vara allt från 20 sekunder till en minut) så måste jag sätta eller lägga mig ner för att inte svimma. Det är så obehagligt, och framförallt jobbigt då man har saker att göra.

Jag hoppas att det går över efter att jag ätit, annars vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Om ni undrar hur min dag ser ut i övrigt så får ni svar genom att kolla på bilden..


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hahaha, vafan! Säg nu åt din karl att återanvända shakersen, han MÅSTE inte ta en ny varje gång :D

2010-12-21 @ 21:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback