Dålig uppdatering

2010-11-01 15:29:08 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Förlåt så hemskt mycket för en värdelös uppdatering, vårt internet har fortfarande inte kommit så därför är det rätt svårt att ens vara uppkopplad. Det kopplar ifrån hela tiden, och oftast fungerar det inte alls. Idag är det iallafall måndag, och första dagen på höstlovet. Imorgon går jag in i vecka 9 och på torsdag är det dags för ett VUL som jag är fruktansvärt nervös inför.

Jag vet inte varför, men jag känner mig inte gravid längre. Jag mår inte illa lika ofta, max en stund om dagen. På 3-4 dagar har jag inte behövt gå upp på natten för att kissa. Brösten är fortfarande svullna och ömma, och magen är svullen, men det känns som att allt inte står rätt till. Det gör mig ännu mer nervös inför torsdag, vet inte hur jag skulle reagera om jag får höra där att det inte ser bra ut :/

Kommentarer
Postat av: Evelina

det är helt normalt att du känner dig o-gravid ;) Kallas spökveckorna.

2010-11-01 @ 18:02:10
Postat av: Sandra - blivande mamma 2011

Jag var likadan vissa dagar hade jag massa symptomer och andra kändes knappt ingenting. Jag mådde bara illa två veckor! Du ska se att allt se bra på torsdag :)

2010-11-01 @ 20:22:37
URL: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback