Fixat och klart

2010-11-30 12:24:34 Vardagligt
» Kommentarer(3) «


Då är jag tillbaka ifrån skolan. 40 minuter tog mötet men nu skall iallafall de flesta pusselbitarna vara på plats. Jag kommer att bli skriven på iv-programmet (individuella programmet) men fortfarande läsa alla kärnämnen med min klass. Och då vi har mediaämnena så ska jag vara nere på iv och läsa i första hand det jag halkat efter i, och sedan läsa kärnämnen där också i form utav extra uppgifter. Ska försöka hinna och orka med så mycket jag bara kan, kanske till och med hinner klart med någon B-kurs.

Till hösten så kanske Christoffer tar pappaledigt på halvtid och då pluggar jag. Sedan när jag kan vara i skolan på heltid så kommer jag att läsa på komvux tills jag har tillräckligt med poäng för att ha gymnasiet avklarat. Så jag slipper alltså börja om igen och gå ytterligare 3 år. Helnöjd!

Kommentarer
Postat av: Linea

Härligt att det löste sig =)

2010-11-30 @ 13:14:22
URL: http://essberget.blogg.se/bloggen
Postat av: Anonym

hur klarar ni ekonomin om han ska arbeta halvtid och det enda bidraget du får för att plugga är studiebidraget? :)

2010-11-30 @ 15:00:39
Postat av: SANDRA ACKEFJORD

Eftersom barnet är fött så kommer hon få föräldrarpenning + barnbidrag, sitt sutiebidrag, sen minns jag inte om det är några fler, det är något jag har glömt? Sen har jue hennes kille pengar, så dom kommer att klara sig :)



2010-12-02 @ 18:42:10
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback