Förkyld och inget internet

2010-11-08 08:19:50 Vardagligt
» Kommentarer(4) «


Vi har ännu inte fått vårt internet, förhoppningsvis kommer det idag eller imorgon. Själv ligger jag i sängen helt utslagen, jag blev dunderförkyld igår och hade feber. Nu är febern borta iallafall, men förkylningen verkar vilja stanna ett tag till. Precis när lovet är slut och skolan börjar igen så ska man ju såklart bli sjuk, hur typiskt är inte det?

Idag går jag in i vecka 9, igen, eftersom att jag blev tillbakaflyttad 6 dagar då jag gjorde mitt vul. Nu byter jag vecka på måndagar istället för tisdagar, känns väldigt praktiskt ^^

Jag lovar att bli bättre med uppdateringar så fort vi fått vårt internet, nu är det knappt lönt att försöka då det kopplar ifrån hela tiden. Men snart så! Och snart får ni veta vem jag är också :)

Kommentarer
Postat av: Jennie - Proud dogowner

sv: Okej, lika söta är de iaf :)



Krya på dig !

2010-11-08 @ 13:35:14
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Britta Bloggar

Krya på dig!

2010-11-08 @ 20:47:49
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Johanna, Jenny & Lina

Den 7:e maj 2011 är det äntligen dags för den omtalade och efterlängtade Mammabloggalan. Under ett lyxigt dygn täffas vi härliga Mammabloggare – liten som stor - på fina Radisson Blu Royal Park Hotel i Solna med utsikt över vackra Brunnsviken. Där blir det mammalyx på hög nivå med bloggmingel, föreläsningar, utställningsmässa, prova på aktiviteter och toppklass underhållning. Med flera stora sponsorer kommer ni även gå hem med en härligt välfylld goodiebag!



Kvällen avslutas med en lyxig galamiddag där en fantastisk 3-rätters galamiddag serveras och toppas med en awardutdelning där årets Mammabloggare koras inom olika kategorier.



Vi hoppas på att få träffa just dig där – skynda dig att anmäla dig till 2011 – års stora händelse innan biljetterna tar slut!



Varma hälsningar,



Jenny, Johanna & Lina



Styrelsen Mammabloggalan

2010-11-09 @ 20:57:33
URL: http://mammagala.se
Postat av: Jennie

Usch då, förkyldning är inte kul, krya på dig!

2010-11-10 @ 14:36:26
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback